Newsletter

Chcesz wiedzieć pierwszy o konkursach, atrakcjach i ofercie China Expo Poland

Zamów newsletter

Miejsce targów

Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska
ul. Marsa 56c, Warszawa

zobacz na mapie

Informacje praktyczne

          
                  
Polub nas!                Targi z rekomendacją
 
Partner                           Partner merytoryczny
 

  http://www.polska-azja.pl/tag/cspa/

                                                                    


 
Organizator
 

 
 

 

Poprzednia edycja

SZÓSTA EDYCJA CHINA EXPO -CHINA BRAND SHOW  POLAND 2016 JUŻ ZA NAMI

 

3 tys. gości i kontrakty biznesowe na 10 mln dolarów. Za nami targi China Expo-China Brand Show Poland

W dniach 15-17 września 2016 miała miejsce VI edycja targów China Expo – China Brand Show Poland, czyli jednej z największych imprez targowych poświęconych współpracy polsko-chińskiej. Tegoroczne wydarzenie zgromadziło około 3 tys. odwiedzających oraz zaowocowało podpisaniem kontraktów handlowych o wartości ok. 10 mln dolarów.

China Expo – China Brand Show Poland to impreza targowa w całości poświęcona współpracy biznesowej z Chinami. Wydarzenie organizowane jest od 2011 roku i stanowi okazję do nawiązania kontaktów handlowych z producentami i eksporterami z różnych regionów Chin, którzy uczestniczą w imprezie w charakterze wystawców. Tegoroczna edycja zgromadziła ok. 3 tys. odwiedzających oraz ok. 200 eksponentów, a na stoiskach zostały zaprezentowane m.in. sprzęty elektroniczne oraz AGD, oświetlenie, części samochodowe, materiały i sprzęt budowlany, logistyka oraz tekstylia. Wydarzenie zainaugurowała uroczysta ceremonia, a wśród gości honorowych znaleźli się m.in. Xu Jian - Ambasador Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce oraz Paweł Gruza - Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Skarbu Państwa. W wydarzeniu wzięli również udział przedstawiciele Ministerstwa Rozwoju, Krajowej Izby Gospodarczej, Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskiego Komitetu Narodowego Międzynarodowej Izby Handlowej ICC Polska.

Współpraca polsko-chińska

Podczas tegorocznej edycji targów China Expo – China Brand Show Poland odbyły się liczne konferencje poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem biznesu na linii Polska-Chiny. Cieszyły się one dużym zainteresowaniem odwiedzających, a wśród poruszanych tematów znalazły się m.in. zagrożenia i pułapki związane z importem z Chin oraz sposoby ich unikania, największe błędy popełniane podczas transportu z Azji, metody weryfikacji kontrahentów z Państwa Środka, a także kwestie związane z rejestrowaniem znaku towarowego przy imporcie oraz eksporcie, a także przygotowania do bezpiecznej współpracy z przedsiębiorcami z Chin. Konferencje zostały poświęcone również szansom polskiego eksportu do Państwa Środka oraz azjatyckiej etykiecie biznesowej. Osoby, które pojawiły się podczas wydarzenia mogły liczyć również na pomoc w znalezieniu partnera biznesowego z Chin. Wielu przedsiębiorców zakończyło targi z cennymi kontaktami biznesowymi oraz kontraktami handlowymi o łącznej wartości ok. 10 mln dolarów.

Atrakcje dla odwiedzających

Podczas wydarzenia miały miejsce atrakcje nawiązujące do tradycji oraz kultury Orientu, które przyciągnęły tłumy gości. Odwiedzający mogli podziwiać m.in. specjalność prowincji Shanxi – widowiskową technikę ugniatania, wyrabiania oraz cięcia makaronu. Kucharze zaprezentowali m.in. cieniutki jak nitka makaron, który można było przewlec przez igłę oraz makaronowy balon wypełniony powietrzem. Wśród atrakcji znalazły się również pokazy tradycyjnej muzyki Państwa Środka granej na oryginalnych chińskich instrumentach, gra GO czy warsztaty kaligrafii. Na odwiedzających czekała również atrakcja w postaci bezpłatnej lekcji języka chińskiego.

Kolejna edycja China Expo – China Brand Show Poland będzie miała miejsce we wrześniu  2017 roku.